söndag 4 augusti 2013

Glesa inlägg

Ja vet att det har varit lite dålig uppdatering de senaste veckorna. Jag ska skärpa mig, mer än ett i veckan ska jag ändå lyckas få till. 
Vi (jag och Lilly) har varit mycket ute i Holmsund de senaste veckorna. Hängt på stranden, åkt båt med föräldrarna och umgåtts med min vän Linn med familj. Det känns så himla bra att flytta tillbaka dit. Jag kommer få så mycket närmare till de flesta som jag umgås med och håller kär.
Men idag har vi faktiskt hållit oss på hemmaplan. Vi har invigt nya cykelbarnsadeln med en cykeltur till kvantum. Mycket populärt!
Lilly fick åka i varuvagnen idag då jag inte hade någon peng till kundvagnen, gick bara fint det med! Jag har haft måndag hela dagen idag, men inser nu att det bara är söndag. Imorgon har jag ordnat barnvakt en stund åt Lilly så jag ska få gå på nolia. Hoppas på lagom mycket folk och att det inte är allt för varmt inne i hallarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar