onsdag 31 juli 2013

Förberedelser

Det känns som det gått ett tag sedan jag berättade att vi köpt nytt hus, efter det har det stått lite stilla. Världen stannar liksom upp under industrisemestern. Men nu har vi äntligen fått besikta huset och handpenningen är lagd, så nu känns det mer på riktigt.
Självklart måste även huset vi bor i nu ut till försäljning och det kommer en fotograf under morgondagen som skall ta kort till mäklaren. Jag har försökt förbereda så gott jag kan och köpt hem lite färska blommor att ställa ut i hemmet.
 Hoppas nu bara att blommorna står sig till morgondagen!
Jag har även passat på att rensa ur lite kläder och lämnat till myrorna. Det blir så mycket enklare att flyttpacka då utrensingen bland kläderna redan är gjord. Fem välfyllda påsar med kläder skickade jag iväg, det känns bra.
Får se om vi lyckas ha det städat och bortplockat till imorgon. Vi har en liten dam här hemma som gör allt hon kan för att vi ska misslyckas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar