måndag 1 juli 2013

Hotell mamma

Hej på er!
Nu var det länge sedan igen. Jag har spenderat mina dagar hos mina föräldrar ute i Holmsund under veckoslutet. Vi har haft kalas för mig som fyllde år i torsdags. Jag har också hunnit vara iväg och firat min förra chef och vän som har haft 40års kalas.
Kalasbrutta redo för 40års fest!
På lördagen smet jag iväg till Storsjöhallen och tränade på morgonkvisten. De har gratis träning hela sommaren, vilket jag tycker är otroligt generöst. Där träffade jag på en flitig bloggare och barndomsvän till mig Zandra som också passade på att utnyttja Storsjöhallens sommarträning.
Medan jag var iväg och motionerade förbereddes frukost med nybakat Nissesbröd hemma hos hotell Mamma.
Jag och Lilly har verkligen haft toppenfina dagar hemma hos mina föräldrar. Jag har en fantastisk mamma som verkligen har skämt bort oss hela helgen. Precis vad en trött småbarnsförälder behöver ibland.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar