lördag 20 juli 2013

Sjukstuga och de senaste dagarna

Hej!
Senaste dagarna har gått från hopp till förtvivlan då sommarens mest fullbokade vecka har skuggats av tråkig sjukdom. Vi hade massa roliga saker inbokade, middagar med vänner, tjejkväll med mina goa kompisar och massa annat kul. Tyvärr har mitt lilla hjärta haft feber och varit sjuk så vissa av planerna har vi fått ställa in. Typiskt...
Här har vi Lillys strandpremiär från förra lördagen. 
Fram och tillbaka, fram och tillbaka gick vi i det långgrunda och varma vattnet, riktigt poppis för en tjej som vanligtvis älskar att bada i badbaljan hemma!
En dag senare var det en mycket febrig tjej som inte alls var särskilt pigg, stackars lilla barn vad man skulle vilja trolla bort allt elände. Febern har övergått i förkylning och det hostas och kraxas här hemma. Vi får hoppas det vänder nu så hon kryar på sig fort fort fort.
Tisdagsrex och middag med tjejerna blev av. Lilly har ju en pappa som också är mycket bra på att ta hand om sitt barn! Behöver jag säga att den nedre bilden är från efter stängning? =)
Igår var vi nere i Holmsund och spelade minigolf på nya banor, resultatet pratar vi inte om men sällskapet var trevigt.
Vi avslutade med gemensam lunch på västerbacken i Holmsund. Mycket trevligt även om vädret kanske kunde ha varit bättre!
Natten har minst sagt bjudit på annat än sömn med ett barn som vaknat ofta ofta av förkylningen. Så vid dagens förmiddagslur för Lilly ska jag också försöka få mig lite välbehövd sömn. Jag ligger helt klart på minus på sömnkontot.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar