lördag 27 juli 2013

sommarträning

Hej!
Det känns knappt som om jag varit hemma de senaste dagarna. Jag och Lilly stiger upp på morgonen, käkar frukost, packar strandväskan och sticker ut till Holmsund. Vi har kommit hem sent och efter läggning av barn, dusch och uppackning har klockan varit efter 23 innan jag landat i soffan. Sambon jobbar borta tor- sön så jag och Lilly är ensamma i helgen. Det är underbara dagar, men så mycket tid till motion har det inte varit. Vilket är helt ok, man måste få vila sig i form ibland ;-)
Idag efter en fantastisk dag i Ljumviken i Holmsund med goda vänner lyckades jag klämma in lite motion.
Ut med steplådan, lös viktplatta, gummiband och yogamattan på gräsmattan och sedan 75 minuter intensiv träning medan Lilly sov eftermiddag i vagnen. Riktigt bra och kvalitativ träning för både kondition och muskler. Det gäller att ta tillfället i akt att träna då möjlighet ges när man är ensam med Lilly.
Så klart vaknade hon efter en stund, men nöjde sig med att sitta på filten och kika på de sista minuterna. Riktigt nöjd och så där galet trött kände jag mig efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar