måndag 29 oktober 2012

Måndag

Nu är det ny vecka igen, helgen gick i ett nafs. Vi har haft en jättebra helg, i lördags jobbade sambon så jag och Lilly och min mor gick ner och strosade på stan. Jag fick mig en ny kofta och Lilly fick en ny fin overall av sin mormor.
Vi köpte en lite större storlek än vad som hon passar i nu, än så länge så är den stor, men på någon vecka eller två så är jag övertygad om att hon kan ha den bättre.

I söndags gick vi ut på en riktig långpromenad jag, Fredrik och Lilly. Det var så underbart väder ute och jag kände verkligen frid i själen när vi var ute och gick. Det kändes också så bra att jag orkade gå en så lång promenad. Efter förlossningen var jag säker på att jag förstört min kropp för alltid, men nu bara två veckor senare känns det så mycket bättre att jag vågar tro på en ganska snabb återhämtning innan jag kan börja träna igen. Skönt!
Här är vår gobit igen, hon är så söt att hjärtat smälter lite bara av att titta på henne, speciellt på bilden nere till hö. Haha

2 kommentarer:

  1. Skönt med långpromenad. Ja man smälter :)

    SvaraRadera
  2. Himmel så söt lillhjärtat är! Farligt!

    SvaraRadera