måndag 22 oktober 2012

Mera bebis

Jag hade bestämt mig för att detta INTE skall bli en bebisblogg, utan skall fortfarande visa andra delar från mitt liv. Men jag inser att just nu så handlar hela mitt liv om Lilly. Det äts och sovs och äts lite till och jag hinner inte öppna datorn alls. När jag väl har tid så är jag så trött att det är ganska skönt att bara slötitta på tvn.
Vi har varit på BVC idag och mätt och vägt Lilly för första gången sedan vi kom hem från BB och hon fick massor med beröm. Tänk att växa 3 cm och lägga på sig 4 hg på mindre än en vecka! Helt otroligt! Mamman har gott om mat kan vi konstatera efter dagens besök.




Här har vi en bild från min och Lillys premiärtur runt kvarteret med barnvagnen i Lördags. Det gick bara bra även om jag känner att det lär dröja innan jag kan gå på några raska promenader...

Vi åkte en sväng till sporthuset efter BVC idag och jag hittade mig en fin jacka på D&D, självklart var den slut i min storlek. Men internet är bra, så nu väntar jag att jackan skall komma per post istället.

SERENA 3/4 JACKET EA, BLACK, large
En sån där höstjacka som är lite lagom varm och funkar både som vardagsjacka och vid lite finare tillfällen. Bilden lånade jag från Vero Modas hemsida. Jag hoppas den skall passa mig bra.

På återseende snart igen!

1 kommentar:

  1. hehe men nu vill jag ju bara se bebisen hela tiden :D Gärna en bebisblogg ;)

    SvaraRadera