måndag 10 september 2012

Bodyvive 23

På min första lediga dag har jag mest tagit det lugnt. Vädret har varit grått och jag har inte känt någon större lust att hitta på något alls. Igår när jag var på gymmet lånade jag hem ett utbildningskit på bodyvive 23, ett av passen som jag vanligtvis instruerar i. Så jag har tittat lite på det och tänker att jag ska börja lära mig lite ny korre.




 
Vanligtvis skulle jag ha stått framför tv:n och hängt med i övningarna men i mitt tillstånd så så duger det gott att bara titta på DVD:n och memorera hur övningarna ser ut. Sen är det perfekt att nöta in ny korre när man står på crosstrainern. Jag har inga planer på när jag ska börja köra pass igen, men jag tänker att det är bra att passa på att börja lära mig redan nu så finns det i hjärnkontoret då kroppen är redo att börja träna igen efter förlossningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar