lördag 29 september 2012

Uggslycka!

Dagen startade med att stå i kö, det var nämligen utförsäljning av Uggs på ett företag i stan. Vi kom dit vid 10,30 och då var det kö i två våningar. En in, en ut, men vi gav inte upp och fick stå i kö i ca 1 timme innan det var vår tur. Sambon samlade en miljard pluspoäng som följde med mig och köade så länge.



 
Tyvärr han det bli ganska urplockat innan det var vår tur, men två fynd á 300 kr styck. Jag kollade in att de kostar 1800kr respektive 2800kr om man skall köpa dem för fullt pris på nätet så jag känner mig mycket nöjd. Nu får jag mysa omkring i mina lila och rosa uggs hela hösten och vintern.

3 kommentarer:

  1. Jag har ett par låga svarta Uggs och ett par Uggs med knappar och jeanstyg, ja och en uppsjö "fejkuggs" också. Mysigaste höst och vinterskon man kan ha helt enkelt, så länge det inte är blött ute :) Så tummen upp för bra kap!

    SvaraRadera
  2. FIna, de är ju de mysigaste skorna som finns :)

    SvaraRadera
  3. Kommer ju bli perfekt nu när du ska vara hemma med plutten som kommer snart. Klickar med spänning in på din blogg varje dag. Tänk att du får barn snart Hanna! Önskar dig ett stort lycka till med att få ut den lilla. :)

    SvaraRadera