måndag 3 september 2012

Ny vecka

Jag har startat min vecka med ett besök hos frisören. Det tar en evinnelig tid att fixa med mitt hår eftersom jag har så tjockt hår. Idag var jag där mellan 9 och 12,30. Jag gillar att gå till frisören och det känns alltid skönt att bli ompysslad och få hårbottensmassage vid hårtvätten. Men när man är gravid i nioende månaden så kan det bli aningen länge att sitta still för både rumpan och ryggen så det var en befrielse när det äntligen var klart.

 
Min frisör lockade håret så fint åt mig idag. Hon sa att eftersom du inte ska iväg och ha pass eller träna senare (vilket alltid har varit fallet under tidigare besök) så lockar vi håret idag. Jag känner mig nöjd med en något mörkare nyans på håret som passar hösten och min utväxt lite bättre än den superblonda look jag haft under sommaren. Nu håller sig förhoppningsvis frillan bra fram till det är dags att få barn och även några veckor efter det också. Bara luggen som behöver underhållas var tredje vecka.

3 kommentarer:

  1. Så fin du är =) Jag ska till frisören på lör inför bröllopet & få frisyr styling. Lyxig känsla! När är det förresten BF? Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det är beräknat till 4 oktober, så ganska precis 1 mån kvar nu. Hoppas att bröllopet blir toppen och att du får känna dig riktigt fin!

      Radera