måndag 24 september 2012

Helgen som gått

Helgen har bestått av trevligheter av olika slag. Fredagen spenderades här hemma i soffan med klassisk fredagstacos och en bra svensk film som sällskap. Sambon jobbade på marknad i Lövånger fredag och lördag så det var skönt att bara ta det lungt på fredagskvällen.


 På lördagen tog jag på mig kalasoutfiten och for på 2 års kalas hos vänner i Holmsund. 


Här ser vi den traktortokiga tvååringen som gärna avbröt fikat för att öppna lite paket.


På kvällen for vi på bistro le garage på Umedalen och åt en god trerätters. Det är verkligen ett trevligt ställe med bra mat och trevlig personal, lite kvarterskrogskänsla. Jag tror servitören tyckte lite synd om mig för att jag inte fick dricka hans goda franska viner så han ansträngde sig verkligen för att dekorera mitt kaffe till efterrätten.


Vi tog en sista bild på magen som jag hoppas inte blir en millimeter större nu. Jag satte ihop ett collage av magen i olika skeden, tyvärr har jag ingen aning om i vilka veckor vi har tagit bilderna. Jag minns hur bra jag mådde på mitten av sommaren, brun och fräsch med lagom stor mage. Nu är det mest en transportsträcka mot slutet med ryggont, halsbränna och sömnlösa nätter. Hoppas pyret vill titta ut snart!

Hoppas på en bra vecka med få krämpor och vackert höstväder!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna att lillbebis tittar ut nu:) kram Linn

    SvaraRadera