fredag 28 september 2012

Fredag

Godmorgon! Jag är uppe ovanligt tidigt idag för att vara jag. Min inneboende klocka synkade idag ihop med sambons väckarklocka så efter att den ringt strax efter sex imorse var det stört omöjligt att somna om. Så nu har jag krupit upp i soffan under filten och ser på hur samma ämne diskuteras om och om igen på nyhetsmorgon... Tror det får bli en förmiddagsfilm eller några avsnitt av big bang theory.


Jag vägrar köpa ett enda plagg till som jag ska ha under graviditeten, men jag måste erkänna att det börjar bli lite kallt med 3/4 mjukisar, speciellt  på morgonen när man är lite frusen. Så välkommen till världen pyret, jag är redo att plocka fram mina vanliga mjukisar nu, det är dags att titta ut.

 
Vi hade den otroliga turen att bli bjuden av svärisarna till Vindeln där det vankades älgköttsoppa i onsdags. Det är ju så gott! Vi fick även med oss en omgång hem till lunch så nu har vi ätit köttsoppa så vi klarar oss ett tag framöver.

 
Djur kan verkigen konsten att ta det lugnt, här är svärföräldrarnas hund Smilla, världens goaste golden som verkligen kan få det att se så skönt ut att sova. Nästan så att man blir lite avundsjuk.
 
Idag vankas lunchdate på stan med fina Emma, det ser jag verkligen fram mot. 
 
Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar