söndag 21 april 2013

Löparlycka

Jag och springa brukar inte stämma överens.  Det börjar med att jag gruvar mig så till den milda grad att jag alltid hittar en anledning till att göra något annat.  Men idag bestämde jag mig för att testa.  Med detta underbara väder kan jag bara inte gå ner i källaren på Träna. 
Det gick så bra, flåset fanns där, benen var lätta och solsken hela vägen, underbart!  Sprang en kort runda på 30 minuter och avslutade med lite coreträning hemma. Beach 2013 här kommer jag ;-) nä skämt och sido. Men bra känns det och jag ska verkligen försöka ta mig ut fler gånger. 

2 kommentarer:

  1. Kul Hanna! Löpning är så underbart, bra terapi. Tänker att det måste va en lite enklare träningslösning för er mammor också? Tar ju inte allt för lång tid!

    SvaraRadera
  2. Heja Hanna!!! Inspirerad av dig så blir det nog löptur imorrn bitti istället för prom!! ;-) Kram på dig! / Livan

    SvaraRadera