måndag 22 april 2013

Måndagssysslor

Hej!
Veckan har startat precis som förra veckan med lite hemmafix. Jag har lagat ny mat åt Lilly och även passat på att laga lunch åt mig samtidigt medan dottern sov förmiddag.
 



Gårdagens springpass gör sig påmind i kroppen varje gång jag rör mig så därför kom jag äntligen ihåg att uppdatera min träningsmusiklista på spotify. Jag har tänkt att jag ska göra det länge nu men jag glömmer alltid bort det. Men med denna träningsvärk så påminns jag om löppasset och kom äntligen ihåg att lägga till lite ny bra peppande musik. 
Jag lämnar er med en bild från gårdagen då vi var på besök hos Lillys farmor och farfar i Vindeln. Lilly var mycket nyfiken på deras hund så de fick bekanta sig med varandra. Vi får hoppas hon slipper bli lika hundrädd som sin mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar