torsdag 18 april 2013

Regn och modellande

Hej!
Veckan rullar på, vi har inte så mycket inbokat på dagarna utan flyter mest med. Det är ganska skönt faktiskt. Fast det finns en viss fara i att inte göra något speciellt kan jag känna, man blir fort bekväm i hemmalivet. Måste nog ta och pallra mig iväg till öppna förskolan någon dag så jag inte blir allt för bekväm...
Vi har haft en lite tjorvig dag med mycket gnäll och lite sömn. Vädret inbjuder inte heller till någon njutfull långpromenad som annars både mamman och barnet brukar bli på bra humör av. Men tillslut efter en hel förmiddags missnöje gick jag ut trots hällregn. Nu sover hon gott i vagnen på bron med regnet droppandes på taket. Ser galet mysigt ut!
Igår var jag och blev fotograferad hos en fotograf. Vi ska ha nya bilder på hemsidan till Träna så jag agerade fotomodell för en kvart. Det ska bli spännande att se, hoppas hon fick till någon hyfsat bra bild att använda. Lilly var på sitt allra bästa bushumör och charmade fotografen. Vi får kanske boka en tid framöver för att fotografera henne med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar