söndag 16 juni 2013

En trend

Det börjar bli en trend det här. Att på söndagskväll sitta med datorn i knät och inse att jag inte har bloggat på hela helgen. Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska berätta och visa... Vi har gjort en hel del faktiskt, men ändå inget jättespeciellt. Vi har lagat go mat, sett film hrfm (harkel) sovit till film kanske är det närmaste jag kan säga att jag gjort. Köpt ny bilbarnstol till Lilly som numera tycker det är riktigt roligt att åka bil (med den gamla var en sväng till kvantum en prövning av gnäll och missnöje). Vi har varit på kalas och busat med småtvillingar (som inte alls uppskattade Lillys höga stämma). Jag har äntligen tränat CXworks och varit ute och sprungit efter 3 veckors uppehåll. Så håll till godo med en bildkavalkad av allt från dåliga telefonbilder till fina digitalkamerabilder från vår familjehelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar