tisdag 18 juni 2013

Redo för solen

Kom igen nu värme! Jag vet att jag klagade lite över värmen sist den var på besök. Men nu när jag får medicinera min pollenallergi igen känner jag mig mycket mer redo för sol och den växtlighet som följer av varma grader. Jag har inhandlat en ny bikini som väntar på att få se solens strålar för första gången.
Nu är jag redo (harkel)... eller så redo man nu någonsin kan känna sig inför bikinisäsongen. Kroppen har helt klart genomgått en ganska stor påfrestning den senaste året med graviditet och amning. Se you at the beach! Eller kanske snarare i vassen.... =)

1 kommentar:

  1. Så fin bikini! Själv kommer jag gömma mig i vassen denna sommar eller under vattenytan. Hi hi! Känner mig inte redo för någon beach som höggravid & flodhäst stor.

    SvaraRadera