fredag 7 juni 2013

Fredagsmys

Hej!
Jag sitter i soffan och sippar på ett glas rosé medan jag bloggar. Det är fredag och tröttmössan har börjat krypa längre ner över ögonen, precis som den brukar efter ett glas vin till middagen ;-)
Jag har spenderat dagen ute i Holmsund hos mina föräldrar. Min mor skall vara barnvakt imorgon så jag och Lilly har varit där så hon skulle få chans att träffa henne innan.
Mamma och Pappa har skaffat sig ett sommarnöje som jag spanade in för första gången idag. En jättefin gammal mahognybåt som jag tror de kommer bli mycket nöjda med. Vi får hoppas det blir många färder med denna fina båt i sommar!
Jag laddade upp på både bästa och sämsta tänkbara sätt inför fredagspumpen hemma i Holmsund idag. Bästa sättet för att morotskaka och chokladboll är bland det bästa fika jag vet. Sämsta för att det är absolut noll bränsle att träna styrketräning på. Innan passet var jag så sockerhög och skakis att jag trodde jag skulle svimma. Men det ordnade upp och passet gick bra. Första gången jag körde hela nya korren på pumpen, mycket att hålla reda på. Men det gick ändå rätt ok tycker jag.
 Det märks att man är mamma numera, bitleksaker i handväskan, haha =) 
Här är hon min underbara tjej, god och glad. Bilden är från i morse och det är bara att konstatera att min morgontrötthet har hon inte ärvt... Alltid på bäst humör tidigt på morgonen.
 
Nu suckar sambon här brevid och tycker jag ska lägga ner bloggandet. Vi har hyrt film och ska se den nya svenska filmen Ego. Jag får återkomma med omdöme efter att vi sett den.
Ha en fantastisk helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar