torsdag 20 juni 2013

Träningspepp

Man kan väll säga att det har varit lite av en tråkig vår på min träningsanläggning då flera av mina fina kollegor har valt att sluta av olika anledningar. Jag själv har varit hur peppad som helst att komma igång med mitt instruerande efter graviditeten, men det har grusats lite av negativa besked månad efter månad. Men nu känner jag att trenden har vänt lite. Vi har fått in flera nya glada, duktiga och pigga tjejer som står och studsar och är mer än redo att dra igång och instruera. Det inspirerar även mig! Igår hade jag med mig en alldeles nyutbildad kollega på mitt onsdagspass. Hon har aldrig instruerat förut men ändå gjorde hon succé. Verkligen en natural born superstar som instruktör, jag är riktigt imponerad!
Jag ser fram emot en rolig träningssommar och ännu mer ser jag fram mot träningshösten och årets Super saturday. I år kommer dvdfilmerna som vi får hem för att lära oss les mills klasser att spelas in i globen under superhelgen. Jag är inbokad att delta på filmningarna i de les mills klasser jag instruerar i. Yiho!!!
Riktigt mycket träningspepp!

1 kommentar:

  1. Åh, jag ser också fram emot både träningssommaren och träningshösten! Kommer bli stor skillnad för mig! Jag är hur taggad som helst, jag känner mig som en av de tjejerna du beskrev, som bara står och studsar och väntar på att få köra ;)
    Längtar självklart också efter Super saturday, kommer bli så himla grymt! Är också inbokad på ett par filmningar :D

    SvaraRadera