söndag 9 juni 2013

Energin återvänder?!

God söndagskväll!
Helgen har som vanligt bara flugit förbi. Vi har haft barnvakt i helgen och varit ute och käkat och druckit goda drinkar med vänner. Så otroligt trevligt och skönt att få lite kvalitetstid som vuxen, med andra vuxna utan att behöva fundera på Lilly. Fast det är klart... tänker på henne gör man så klart ändå =)

Vi var ner en sväng på stan i Lördags vilket resulterade i storshopping som ni ser. Det var verkligen en sprängfylld vagn lastad på vägen hem. Vi kan inte ha sett kloka ut när vi halvsprang hem från stan med överlastad vagn för att hinna till middagsdaten vi skulle på.

Nu laddar vi för en ny vecka med förhoppningsvis lite mer träning än vad det blivit de två senaste veckorna. Jag har verkligen inte mått toppen senaste tiden. Sömnbrist delux, totalt uttorkad av att ha ett barn som ammat musten ur mig i denna värme.Jag har haft ont i huvudet och varit pollenallergisk som aldrig förr. Nu hoppas jag trenden vänder. Amningen har vi slutat med, så nu kan jag äntligen medicinera pollenallergin och få använda energin jag får i mig själv. En tand har tittat fram hos Lilly så vi hoppas de oroliga nätterna ska bli lite bättre också så vi får sova här hemma.
Hoppas hoppas hoppas!

Vi ses nästa vecka!


1 kommentar:

  1. Kul var det att träffa er ute i vimlet. Snart får du och jag gå ut och dricka drinkar om du slutat med amningen :)
    HaHa skön shopping bild. :) Vi får ta och ses snart! Kram/Emma Å

    SvaraRadera