tisdag 4 juni 2013

Multitasking och egodag

Just nu är det multtasking på hög nivå här hemma. Det är så mycket jag vill hinna med på den stunden Lilly sover på eftermiddagen att jag nästan gör så många saker samtidigt att inget blir bra.
Som exempel dricker jag kaffe, medan jag lyssnar genom musiken inför kvällens vive, samtidigt som jag försöker bläddra i en tidning och uppdatera bloggen. Haha, så knäppt! Kanske vore det bäst för mig själv om jag bara tog min kopp kaffe och apatiskt satt och stirrade in i väggen en stund. Troligen skulle jag i alla fall njuta av kaffet =) Nu blir det mesta lite halvhjärtat...
 I morgon laddar jag upp inför en riktig egodag, med ledigt från denna tjej. Jag ska till frissan och toppa håret och fixa min hemska utväxt. Eftersom jag har så tjockt hår brukar det ta upp mot 3 timmar. Då hinner jag i alla fall i lugn och ro avnjuta mitt kaffe (och få ordentligt ont i sittknölarna).
Mina två kärlekar ska få fortsätta mysa tillsammans hela kvällen för det vankas sommarfest för mig med Tränakollegorna, yiho!!! Jag längtar så mycket, nästan så jag är lite rädd att något ska komma mellan. Missförstå mig inte, jag älskar mitt barn och vara med henne, men det har inte blivit mycket egentid med roligheter på vääääldigt länge. Senast tror jag var förra tränamiddagen som var i januari!? Håll tummarna för att jag får en riktigt bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar