söndag 2 juni 2013

Helgen

Hej!
Jag vet att jag borde skriva ett långt och positivt inlägg om hur härlig helg vi har haft. Det har vi också haft, men jag är så trött som jag aldrig tidigare har varit. Så jag bjuder på några bilder och kryper i säng i stället och hoppas på några ynka timmars sammanhängande sömn innan mitt barn tycker att hon har sovit klart för natten.

Bilder från i lördags då jag och Lilly hälsade på min mamma som arbetade på skrotbokens-dag (tror jag det kallades?) i vänortsparken följt av lite lunchfika i SFparken.
Bild på dagens utmaning, 20 kg på stången på bröst och rygglåten när jag var och tränade igenom koreografi till nya pumpen. Gick fint, även om underarmarna höll på släppa från armbågarna på slutet i rygglåten ;-)
Jag avslutar med två bilder på mitt gulltroll, den ena där hon är skitsur över att mamman köpt en mössa som hon inte kan slänga av sig omedelbart som den hamnar på huvudet. Den andra från invigningen av nya "kladda hur mycket du vill" stolen ute på altanen.
Vi syns en annan "piggare" dag.
Kram

1 kommentar:

  1. Skrotbokens dag i Vänortsparken är namnet på utställningen. Hoppas ni får sova gott nu.
    Kram Cathrin

    SvaraRadera