måndag 24 juni 2013

Lillyrapport

Hej!
Det var länge sedan nu, jag vet. Men midsommarhelgen liksom bara flög förbi. Vi hade en mycket trevlig midsommar i Pengsjö. Lite trött i mössan kan jag villigt erkänna att vi var hela familjen på midsommardagen. Så den dagen mer eller mindre sov vi bort när vi kommit hem igen. Söndagen spenderades med lite hemmafix i trädgården och avslutades med middag ute i Holmsund hos mina föräldrar.
Men vet ni vad! Nu tycker jag det var många inlägg sedan min kära dotter fick vara huvudfokus. Därför bjuder jag på lite bilder från de senaste dagarna. Man kan sammanfatta det hela med att säga att det är nära nu...
Oj oj så frustrerad hon blir när hon inte riktigt vågar/kan ta sig fram som hon vill, men snart tror jag det kommer "klicka till" så fattar hon hur hon skall ta sig framåt.
Hon älskar sin egen spegelbild och kan sitta hur länge som helst (i Lillytid, vilket betyder att 15 minuter är en evighet) och prata, pussa och busa med sin spegelbild.
Ytterligare ett bus som innebär om möjligt ännu mera tvätt än tidigare. Eftersom det alltid ligger ett lass med vatten och mat blandat till en geggamoja nere i haklappen efter att hon ätit (verkar vara stört omöjligt att få maten att stanna kvar i munnen). Älskade busunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar