måndag 25 februari 2013

Bra start på veckan

Så var mina nya träningskläder äntligen invigda! (Ni vet de jag beställde från campadre i januari) Jag bestämde mig för att nu fick det bara vara nog med sjukläget här hemma. Jag ignorerade min bihåleinflamation och for på lunchpumpen idag. Jag menar hur länge får nya träningskläder ligga oanvända? En vecka är på tok för länge i alla fall.
Pumpen gick riktigt bra trots två veckors uppehåll. Tog det så klart lite lugnare än vad jag brukar, men jag kände mig hyfsat pigg. Troligen gjorde mina nya kläder lite för det (blink blink), nä skämt och sido. Lilly var snäll som vanligt, satt i babyskyddet och lekte innan hon knoppade in lagom till bicepslåten.
Hon är så mycket piggare nu vårat gryn. Har fått tillbaka matlust, energi och buset i blicken, tack och lov! Jag känner att veckan har startat bra. Jag hoppas den fortsätter på samma positiva sätt.
På återseende snart igen

4 kommentarer:

  1. Snygg brud i lyxförpackning :)
    Skönt att det går åt rätt håll. Kram på er.

    SvaraRadera
  2. Du klär verkligen i Casall, supersnyggt!

    SvaraRadera