onsdag 27 februari 2013

Dagarna passerar

Jag inser att vi inte gör så hemskt mycket spännande på dagarna värt att blogga om just nu. Vi återhämtar oss fortfarande från influensan och vill inte smitta ner något annat litet barn med vår sjuka. Lilly har passat på att kaskadkräkas ner både mig och sig själv idag. Mindre trevlig upplevelse... Fick mig även att fundera kring hur smart det var med heltäckningsmatta i sovrummet. Vi hade inte kräkandes småbarn i åtanke när vi gjorde det valet direkt.
 Trots kräkinsidenten så är hon solstrålen själv vår gobit, skrattar och busar.
Ni vet utbildningen jag gick tidigare i januari!? Nu är det äntligen dags för oss på Träna att lansera les mills GRIT. Inför releasen har vi (chefen) köpt in lite ny träningsutrustning som jag och Lilly var och hjälpte mina kollegor att montera häromdan. Jag tror det kommer bli grymt! Får se om jag får plats på något pass på fredag eller lördag. Min ordinarie fredagspump utgår denna vecka till förmån för GRIT så jag har liksom tiden avsatt i kalendern redan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar