torsdag 14 februari 2013

Rivjärn

Jag kan inte välja en bättre bild en denna för att beskriva känslan i kroppen just nu.
För att testa dagsformen så tog jag en promenad till BVC för mätning och vägning av Lilly på förmiddagen. Jag fick ta bussen hem igen då jag blev helt slut. Mot bättre vetande så har jag ändå varit iväg och haft pass ikväll. Men vi är alla sjuka och man vill inte behöva ställa in pass om det inte är absolut nödvändigt. Passet gick faktiskt över förväntan rent orkesmässigt men det känns mindre än bra i halsen nu, trots en stor kopp te. Rivjärnet är ytterst påtagligt.
Sötnosen är frisk och kry och håller verkligen humöret uppe på oss sjuklingar. God och glad, hon har hittat tillbaka till sin gamla takt och växer så det knakar visade det sig på dagens BVC-besök.
Har ni firat alla hjärtans dag förresten? Jag och sambon har bestämt att vi skjuter på firandet tills vi känner oss lite piggare.
Oj vad mycket elände det blev i detta inlägg, med återseende en annan dag med förhoppningsvis piggare och kryare toner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar