lördag 9 februari 2013

Lördag

Hej på er!
Hoppas eran lördag och helg har startat bra!? Vi startade morgonen tidigt, strax efter 07 var det någon som vaknade och ville ha mat. Som tur var lyckades jag få henne att somna om. Lagom till att jag skulle stiga upp dock... Jaja, lördag hela veckan, eller hur var det nu? 
Jag har varit iväg och haft vive nu på morgonen, bara 4 tappra deltagare. Men det var skönt att starta lördagen med ett träningspass. Då kan man med gott samvete njuta av resten av helgen!
Vi är bortbjudna på middag ikväll, det ska bli så trevligt att få umgås med vänner utan att det är vi som ska laga maten. Missförstå mig inte, jag älskar att ha middagsbjudningar och laga mat, men ibland är det skönt att bli bortbjuden. Vi får hoppas att vår brutta tycker det är lika trevligt, hon kräver lite mer underhållning nu än tidigare. Vi får ta med lite leksaker åt henne som hon kan käka på ;-) 
Hoppas du får en fin lördag!
 

1 kommentar:

  1. Hon växer verkligen så att det knakar, kul att se :)
    Hon ser så pigg och kry ut.
    Det är lite roligt för min närmsta kontakt med småbarn de senaste åren har varit barnen från neonatalavdelningen på sjukhuset i lund när jag gjorde min praktik. Efter den erfarenhet blir jag glad varje gång jag ser hur barn kan utvecklas och växa som friska individer, det är inget som är en självklarhet för alla.
    Oj lång kommentar, men ja.. Hoppas du får en fortsatt fin kväll.

    SvaraRadera