söndag 10 februari 2013

Sjukstugan fortsätter

Godkväll!
Här har dagen gått i lugnets tecken. Sambon har lyckats med bedriften att bli sjuk igen, tre gånger på en vecka! Måste vara någon slags rekord?! Nu är det förkylning och halsont som är sjukdomen. Jag och Lilly hoppas vi klarar oss även från denna sjuka!
Vi var som jag sa i tidigare inlägg bortbjudna på middag igår och vi hade så trevligt. Fick massor med god mat och dryck. Lilly skötte sig också exemplariskt och var så glad och nöjd hela kvällen.
Jag har sysselsatt mig med att baka semlor så här på kvällskvisten som självklart provsmakades till kaffet. Jag måste säga att de verkligen blev toppengoda. Små saftiga och madelmassefyllda semmelbullar, mums.
Nu ska jag krypa ner i soffan och köra dragkamp om filten med sambon.
Syns nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar