tisdag 12 februari 2013

Tisdag

Veckans två första dagar har redan passerat och det är fortsatt hängigt här hemma. Jag har också börjat känna av en liten skrapande känsla i halsen och har försökt kurera mig med strepsils och honungste. Jag hoppas jag ska slippa få det sambon har, för han är riktigt risig, ligger och hostar och rosslar och har nästan ingen röst alls.
Mitt lilla charmtroll är då pigg och kry, jag hoppas hon fortsätter på det sättet. Hon växer så det knakar och det händer nya saker varje dag, Hon har blivit så stark och ligger nu långa stunder och leker på mage <3
 
Istället för att ligga hemma och fundera på om man eventuellt kanske ska bli sjuk så har jag och Lilly haft fikadate idag. Först mötte vi upp Elsa och hennes mamma för en långpromenad och sedan gick vi hem till oss och fikade semlor. Jag gillar det upplägget, först lite motion och sen lite påfyllning =) Våra små tjejer blir större och större, även om det är ett bra tag kvar innan de leker så börjar de åtmistone lägga märke till varandra. Ska bli spännande att se hur deras vänskap utvecklas med tiden!
Håll tummarna för att vi får vakna upp friska och krya imorgon!

1 kommentar: