tisdag 19 februari 2013

Klagosången fortsätter

Det känns som att det inte är lönt att blogga när vi bara är sjuka. Vem vill läsa om elände och sjukdom? För det är precis så det är här hemma. Jag är fortfarande helrisig och snorar och hostar på nätterna. Idag tvingas jag ställa en en klass på Träna för att jag inte är frisk. Jag mår så dåligt att jag bara vill dö över det. En sak att jag mår dåligt, men när kunderna får lida över det, då mår jag riktigt dåligt, blä!
Lilly hon blir bara mer och mer förkyld, hostar, nyser, snorar och har lite feber. Sover dåligt då hon vaknar till varje gång hon måste hosta eller nysa. Nä blä vad det är tråkigt att vara sjuk. Jag återkommer då vi mår bättre och har något roligare att rapportera om!

1 kommentar:

  1. Kram på er och krya på er! :) Söt är hon som bara den!

    SvaraRadera