söndag 3 februari 2013

Söndag

Det är söndagkväll och denna helg börjar lida mot sitt slut. Helgen har som vanligt gått fort fram och nu har vi äntligen fått hem pappan i familjen och är så glada för det.
Gårdagen spenderades ute i Holmsund. Först hade jag och Lilly en hel dags mys med min fina kompis Linn och hennes sötnos Melvin.
Vi fikade, pratade, lekte lite med våra sötnosar och gick en härlig promenad i det vackra vintervädret.
Lite senare på eftermiddagen drog vi vidare till mina föräldrar där vi blev bjuda på middag och såg första deltävlingen av melodifestivalen. Ingen höjdaromgång i gårdagens deltävling tycker jag. Tror inte vi har årets mellovinnare i någon av de låtarna. Hoppas på bättre startfält kommande vecka. Lilly fick testa att sitta i en barnstol en stund, om än väldigt uppallad av kuddar. Som ni ser på bilden så gillade hon det.
Jag och Lilly hade verkligen en toppendag! Knappt så vi han sakna pappan något alls... Men lite avis blev jag när jag fick rapporter om att det var Måns Zelmerlöf som underhöll på kick-offen. Alltså Måns! Jaja, vad är väll en bal på slottet... Men jag är inte avundsjuk på min kära sambos mående idag, det är djupa suckar från hans del av soffan med jämna mellanrum, hihi.
Imorgon är det en ny vecka, jag har den otroliga turen att få starta min vecka med ansiktsbehandling på take care, å vad jag ska njuta!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar