onsdag 19 december 2012

Arga lappen

Nu har det hänt... Jag är förvånad att det inte hänt tidigare, vi har fått en arg lapp från brevbäraren.

Med all rätt, med tanke på hur det ser ut kring brevlådan... (hmpfk, ja vi älskar inte att skotta snö helt enkelt) Vi har den på andra sidan gatan och det är inte vårt val att ha den utanför grannens staket. Jag har av samme granne blivit informerad om att det är posten som skall hålla undan när det är de som flyttat lådan (den linjen valde jag att tro på eftersom...hmpkf ja det vart enklast så) Men det verkar inte stämma med tanke på vad vår brevbärare uppmanade oss att göra. Jaja, jag har skrivit en lapp tillbaka och bett honom lämna posten i vår egna brevlåda istället. Vi får väll se hur det hela utvecklar sig. Hoppas inte vi har ett brevlådekrig i antågande... hihi. 
Jag stannade jag upp imorse och tittade på vår kyl som är fylld av julkort på alla fina barn vi känner. Så underbart mysigt med julkort på barn! (kan för övrigt informera att trisskalendern inte har lönat sig än så länge, inte alls faktiskt).
Å denna brutta har två stora intressen just nu och här utövar hon båda. Äta på händerna och ligga på sidan. Jag tror inte det är långt bort innan hon börjar försöka vända sig och kanske har vi en tand på G?! Spännande spännande, det händer nya saker hela tiden.

2 kommentarer:

  1. WOW, söt! Sa F när han fick syn på julkortet på söta Lilly. Jätte fint, tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, vad roligt att han tycker det. Varsågod!

      Radera