torsdag 20 december 2012

Mammaträff

Dagen har inneburit sällskapande med likasinnade för mig och Lilly. Jag och en annan mamma som jag träffat via föräldragruppen på BVC har varit ute och gått i snöovädret.Närmare 1,2 mil har jag fått ihop på GPS:en idag. Ett fullgott dagsverke motionsmässigt! Det är så trevligt att ha någon som är i exakt samma situation  som en själv att umgås med. Förhoppningsvis ska jag lyckas låta bli att prata babysnack med mina andra kompisar när jag har henne att umgås med. =)

Lilly och E fattade tycke för varandra direkt. Är de inte söta där de ligger och håller armkrok! Det var inte lätt att få ett foto på dessa godingar när de båda låg hyfsat stilla kan jag säga. Småarmarna vevar som bara tusan på 2 månaders babysar.
Jag och Lilly är ensamma hemma då fadern i huset är och roar sig i Åre och tittar på alpina världskuppen. Så nu sitter vi och kikar på TV för att se om vi får se en glimt av honom någonstans i folkvimmlet.
 
Ha en fortsatt fin kväll!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar