torsdag 6 december 2012

Torsdag

Oj vad Lilly sov inatt! Som jag sa i förra inlägget misstänkte jag att hon var lite övertrött. Man har ju ingen aning, jag har ju bara känt henne i några veckor. Hon växer och förändras ständigt, så något mönster är inte alltid lätt att hitta. Men igår slog jag nog huvudet på spiken när jag gissade att hon var trött för hon sov nästan sex timmar i sträck inatt. Kanske inte låter så mycket... Men det är det kan jag lova, hon var rätt så hungrig när hon väl vaknade kan jag säga utan att överdriva...

Idag har vi varit på pappans ena jobb och hjälpt till att arbeta lite. Jag jobbade och Lilly sov rättare sagt.
75 jullådor skulle packas med diverse delikatesser. Det var riktigt trevligt för mig att få surra med någon (Robin) en stund medan vi packade. Jag är ju mest ensam på dagarna annars.

När vi kom hem så körde jag ett pass pump. Jag har ju haft problem med nacken sedan en vecka nu så jag har fått ta det lite lugnt med tränandet. Det kändes skönt att köra igång och nackspärren kände jag inte av.
Jag blev påhejad av en intresserad Lilly som kikade på en stund innan hon knoppade in igen.

Nu tar vi med oss pappan i familjen som kommit hem från jobbet och går iväg på veckans soppmiddag.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag ni verkar haft med hemmamys, lite jobb och träning! Hoppas soppmiddagen var trevlig :)

    SvaraRadera