onsdag 12 december 2012

Kalasdags

Idag väntar en sväng ner till stan då vi har dubbla födelsedagskalas att besöka i kväll. Kanske hinner jag med att shoppa någon julklapp också när jag ändå är nere. Det är ju som sagt inte så länge kvar nu tills julafton. Håll tummarna för att jag hinner iväg med bilen innan plogkanten dyker upp.
bild lånad här
Dagens bloggtips
Kanske är det bara jag som inte upptäkt denna geniala man för än alldeles nyligen. Behöver ni, liksom jag, ett gott skratt ibland så tycker jag ni skall kika in på hans blogg. Han är ironisk, sarkastisk, underfundig och emellanåt alldeles genial. Jag skrattar så jag sätter morgonkaffet i strupen var och varannan dag. Fredrik Backman heter han (å det är inte Fredrik Backman från Holmsund, om nu någon trodde det).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar