tisdag 18 december 2012

Dagens inlägg får handla om två motpoler, träning och godis!
Jag har kört genom nya releasen på bodyvive 25 medan min sötnos låg ute i vagnen och sov. Det är alltid med blandade känslor jag kör en ny release av vive. Första intrycket av musiken och rörelserna brukar kännas något fåniga. Men det är ett sådant pass som växer hos en allt eftersom jag kör det. När det väl är intränat och skall köra det för kunderna så brukar jag älska det. Vi får se om det blir så även denna gång. Jobbigt var det i alla fall, delen med funktionell styrka var riktigt utmanade stundtals, precis som det skall vara.
För att liksom balansera ut det nyttiga med dagen så har jag även gjort julgodis. Pepparkaksbollar med vit choklad. De står nu i kylen och stelnar så det får  bli en provsmak senare ikväll. Eftersom jag tjuvsmakade lite av smeten innan de doppades i chokladen så kan jag säga att jag är helt övertygad om att de blev goda.

Nu väntar julbord på Brännlands wärldshus, något vi i kompisgänget bokade in för flera veckor sedan så jag har längtat länge. Hoppas det är lika bra som det sägs att det skall vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar