tisdag 4 december 2012

Shopping

Hej!
Jag hade lite bloggpaus igår och kurerade mig från nackspärr och mjölkstockning... bara elände. Idag har jag varit mycket piggare och jag och Lilly har varit iväg på en liten shoppingtur. Lilly fick sig en ny mössa och mamman fick lite nya kläder. Även huset fick lite nya julsaker då jag inte riktigt var nöjd med julbelysningen och adventsljusstaken här hemma.
 Två vita fina stjärnor från expo fick följa med hem, stilrena och snygga helt i min smak.
 Vita ljus med röda detaljer passar snyggt till vårt vita bord.
Jag lyckades fånga Lilly mitt i en grimas, men jag tror ni ser hur söt hon är i mössan ändå. Nu håller hon sig förhoppningsvis varm å go om småöronen som har haft en förmåga att sticka fram från den andra mössan hon har haft.

1 kommentar:

  1. Krya på dig! Skönt att du är piggare och jösses vilken söt mössa... och unge ;) hehe!

    SvaraRadera