fredag 1 mars 2013

Snöras och babycafé

Hej på er! I natt har jag vaknat flera gånger av att det har dånat och levt om i huset. När jag skulle iväg på babycafé imorse så fortstod jag varför.
Ett rejält snöras med en trasig hängränna mötte mig i morse. Som tur var hade vi sett att det kanske var på G så vi hade parkerat bilen extra långt fram. Tur var det, för det hade blivit rejäla skador på bilen om den stått i vägen. Blir en kul lördagssyssla att ta hand om den där snöhögen...
Jag och Lilly följde med min kompis Helena till babycafé på tegskyrkan idag. Oj så mycket barn och föräldrar som var där. Vi deltog i en sångstund för barn under 1 år. Lilly har aldrig suttit så stilla och varit så tyst någon gång förut så jag tror hon gillade det!
Jag har varit värdelös på käka lunch i veckan, jag har haft ont i huvudet och varit törstig och allmänt hungrig så idag lyxade jag till det och köpte med mig en bit smörgåstårta hem. Mycket god! Den avnjöts i sann "Hanna-andra" framför både tv:n och ett avsnitt av Modern family på datorn =)
Igår var vi på lunchpump igen och Lilly hon verkar ha fattat det här med träning. Hon har redan listat ut hur man dricker vatten från vattenflaskan i alla fall ;-) Oj vilken blandad kompott det blev i detta inlägg...
Hoppas du har en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar