måndag 18 mars 2013

En vecka full av träning

Ny vecka och massa träning för min del. Vi har release av nya program i veckan, jag har både vive och pumpkorre att plugga. Tur att det är en av mina starka sidor, jag lär mig hyfsat fort och är bra på hitta mönster i programmen. Idag fick jag kickstarta igång pumpen några dagar tidigare än planerat då jag vickade på lunchpumpen. Jag skulle inte köra för än på fredag så det blev lite panikplugg imorse för att jag skulle kunna köra nya programmet. Gick hyfsat, även om det inte var min bästa prestation som instruktör.
Min busunge fick vara med min chef medan jag körde pumpen. Hon sövde henne i vagnen och sedan sov hon genom hela passet så det hade gått bara bra, skönt tycker jag.
Nu laddar jag upp inför bodyvive release imorgon, hjärnan går på högvarv och musklerna börjar kännas lite trötta efter alla gånger jag kört igenom passet. Det är några detaljer som inte riktigt sitter ännu. Bara att öva vidare!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar