fredag 22 mars 2013

Fredagskväll

Hej på er!
Det har hunnit bli sen fredagskväll och jag har äntligen landat i soffan efter lite kökstjänst och renbäddning efter middagen (ångrade mitt infall att slänga alla sängkläder i tvätten när det inte fanns tid fröns 22,00 på fredagskväll att renbädda). Men nu är det gjort, och det är ju så skönt att lägga sig i en renbäddad säng!
Jag och min vän Helena har varit ute i det vackra vädret och rullat våra barn idag, mitt var inte så trött så hon fick sitta upp och spana runt lite med sina coola solglasögon. Över två timmar var vi ute idag, superskönt och trevligt. Det har varit många innedagar i veckan för att nöta ny korre.
Lilly har precis här om kvällen förstått det här med att dricka vatten. Jag tyckte bilden var så charmig!
Mina älsklingar har roat sig med att knäppa kort med webbkameran idag medan jag var iväg på fredagsträning.
Vanligtvis har jag haft pump en gång på tre veckor, men nu blev det tre pass på en vecka istället. Ingen balans här inte. Efter påsklovet får jag äntligen ett eget pumppass på en vardagskväll, yey! Onsdagskvällar ska jag ha pass, ska bli så skönt att få lite kontinuitet i pumpandet.
Jag lämnar er med kvällens middag, räkmacka delux på gott surdegsbröd med ägg, ost, avocado, tomat, majonnäs och räkor. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar