onsdag 20 mars 2013

Mitt i veckan

God morgon, ser ni den blåmarkerade dagen i min kalender, den är tom! Så ska jag låta den förbli, inte en grej tänker jag planera idag och det ska bli så skönt! På min höjd har jag tänkt gå ut och skotta fram min solhörna på baksidan så jag kan jobba fram lite fräknar på mitt nu spökvita ansikte. Kanske även en tripp till någon butik på eftermiddagen om det synkar med Lillys sovstunder.
Veckan har hitten tills bjudit på två lunchpass bodypump mån och tis och även release av nya viven igår. Det börjar kännas i kroppen, jag är öm lite här och där. Veckan fortsätter i samma tema med vive gånger två och pump innan jag kan lägga releaseveckan till handlingarna och börja ladda upp inför en lång härlig vistelse i stugan i Hemavan, wiho! (bilden är gammal, men jag har glömt ta någon bild från träningen på slutet)
Bustrollet mitt var mindre nöjd över att bli bortlämnad igår medan jag hade pumpen, fick möta en mycket ledsen tjej när jag var klar. Som tur var gick det över omedelbart hon fick komma i mina armar. Lite egotripp att vara så populär hos någon =) Hon blir duktigare och duktigare på att  sitta, några veckor till så tror jag hon kommer kunna sitta själv. Ni ser själv hur hon lutar sig fram istället för att relaxa mot ryggstödet.
Ja det var en liten mitt i veckan rapport. Hoppas ni har möjlighet att njuta av vårt fantastiska väder!
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar