söndag 10 mars 2013

Kvartalsutbildning

Idag har jag varit på "den stora jätten" på kvartalsutbildningar tillsammans med både nya, gamla och okända les mills kollegor. Kul med ny release och få träna för en les mills tränare. Tyvärr tyckte jag inte just denna tränare gjorde speciellt bra ifrån sig. Han hade nog lämnat hjärnan kvar i Stockholm för jag tror inte han satte korren rätt på en enda låt på hela programmet. Inte OK!
När jag anlände hem var det tomt i huset. Sambon hade tagit med sig Lilly och farit på födelsedagskalas. Första gången sambon gör något med Lilly helt själv utanför huset. Första gången för mig på 5 månader som jag var helt ensam hemma! Lite speciell känsla och otroligt skönt att ha huset själv för en timme! Även om jag bara han med att käka lite mat och ta en dusch :-/
Ny vecka imorgon, spännande på många sätt och vis!
Kram på er

1 kommentar:

  1. Vad trist att du inte kände dig nöjd =( Men det såg starkt ut ;) Spanade lite på er, hade gärna varit med! Känner att det kommer bli en bra release!

    SvaraRadera