lördag 9 mars 2013

Lördag

Hej bloggisar!
Vilken helg vi har och vilket fantastiskt väder. Men det kunde gärna få vara några grader varmare, det biter bra i kinderna när man är ute och promenerar.
Igår gick jag med barnvagnen ner på stan och träffade min kompis Emma för en lunch-date på vezzo, lika trevligt som vanligt! Passade på när jag ändå var nere på stan att köpa hem lite mer av mitt favoritte som gick åt som smör i solsken under vår sjukdomsperiod. Lite nya servetter från lagerhaus köpte jag också med mig hem. Även nya kökshandukar i samma blå mönster som servetterna för att vår-piffa till köket lite.
Senare på aftonen åkte vi hem till Holmsund en sväng. Lilly fredagsmyser med sin mormor och morfar i soffan <3.
Förmiddagen idag har jag ägnat åt att köra genom nya releasen av bodyviven som anlände i veckan. Imorgon väntar kvartalsutbildning på IKSU för bodypump så det känns skönt att ha börjat med viven redan. Nu ska jag ta mig ett glas vin, slänga ihop en lövbiffspasta och mysa ner mig i soffan framför mello. Får se vem som blir årets vinnare, jag vet faktiskt inte vad jag tycker ännu...
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Roligt att ni var på Vezzo igår, vi var där idag. Första gången för mig och helt klart godkänt! Lika bra som Vapanio tycker jag, men lite mysigare då det inte är lika stort. Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera