söndag 17 mars 2013

Helgen

Hej på er!
Det blev ett långt uppehåll, förlåt mig. Jag vet att flitigt uppdaterande ger flitiga läsare, men jag har inte känt att jag haft så mycket att uppdatera om. Jag har alltid mycket bilder i mina inlägg och jag har tagit lite bilder på slutet, vilket resulterar i få blogginlägg. Men nu har jag några fina bilder på min lilla dotter från helgen som gått.

Morgonmys i sängen med en tjej som precis har upptäkt att hon har fötter som går att tugga på.
Bada och duscha är ju som ni vet en favorit. Ja ni förstår ju själv vilken glädje och kärlek man känner i hjärtat när man möts av dessa busblickar!
Vi avslutade vår helg med en god tacotallrik till middag. Sallad, köttfärs, ost, hemmagjord guacamole, nachochips och egenkryddad tacofärs. Jag kommer aldrig mer köpa tacokrydda, med egen krydda har jag inte känt en tillstymmelse till den halsbränna som alltid brukar komma som ett brev på posten efter en tacokväll. Vi kryddade vår med rödlök, vitlök, chilipulver, svartpeppar, salt och massa spiskummin. Testa du också att göra egen krydda nästa gång det vankas tacos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar