torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdag

Godkväll! 
Jag ligger med fötterna i högläge i soffan och njuter av att vara i stugan.Vi har haft en dag med en lite gnällig och febertrött tjej efter vaccinationen igår. Vi som är van med vår Lilly som alltid är go, glad och pigg. Förhoppningsvis är hon pigg och kry imorgon.
Jag har trots en lite gnällig dotter njutit av att vara här. Jag har grävt mig en solgrop ute på gården och suttit en kort stund och jobbat på fräknarna.  Vi har varit ute på promenad, haft årets grillpremiär till middag.
Jag avslutade kvällen med en lång härlig bastu, mysbelysning och en kall smirnoff ice. Jag har varit sugen på bastu så länge nu. Sist vi var uppe hade tyvärr bastubodegan frusit sönder. Det upptäckte jag precis när jag skulle gå ut och basta så jag kände mig så snuvad på konfekten. Men nu är allt fixat och det var så skönt och avkopplande.
Vi fortsätter njuta och hoppas på fortsatt fint väder i påskhelgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar