tisdag 12 mars 2013

Öppen förskola

Hoppas veckan har startat bra!
Vi startade vår vecka med ett besök på öppen förskola på västerslättskyrkan tillsammans med två andra mammor och deras flickor. Jag tycker det är lite synd att nästan all öppen förskoleverksamhet som finns drivs av kyrkan. Vi har gjort ett aktivt val att inte döpa Lilly, utan hon får själv välja när hon är gammal nog om hon vill ha Gud i sitt liv. Därför hade jag gärna sett att verksamheten är fri från gudomliga inslag, men men, man kan inte få allt. Trevligt var det hur som helst, jag är tacksam över att det finns ställen där barn och mammor är välkomna att umgås tillsammans.
Vi har haft en natt med dålig sömn för både mamman och Lilly så idag tog vi en hemma-dag. Jag har varit iväg och haft pass nu på kvällen och tack och lov så ger träningen så mycket energi tillbaka att det bara känns roligt att åka iväg även om natten och dagen har varit lite grinig. Så nu sitter jag i soffan och tar igen mig och laddar för en natt med förhoppningsvis mer sammanhängande sömn.
Vi hörs en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar