torsdag 7 mars 2013

Sol

Alltså vilket väder vi har haft idag! Jag och min cooling till tjej fick trevligt sällskap idag och gick på en långprommis. Så härligt att solglasögon-tiden är här igen! Ser fram emot fräknar på näsan och ännu mera takdropp!
På eftermiddagen drog vi på Träna och körde pump för oss själva. Eftersom sambon är borta så tar jag mig inte iväg på kvällarna denna vecka så vi får passa på att träna på dagen istället. Men pump för sig själv på låg volym för att inte väcka en sovande Lilly är inte så peppande. Nä, det passar bättre i grupp så är det bara!
Vi smider planer för morgondagen och börjar med en trevlig lunch-date och beger oss sedan ut till mina föräldrar för middag och fredagsmys. Vi klarar oss rätt bra ändå jag och Lilly på egen hand, även om vi saknar pappan som galningar när han är borta

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar