lördag 2 mars 2013

Lördag och GRIT-premiär

God förmiddag!
Här snöar det både på korsen och tvären idag, riktigt ruskväder är det. Jag och Lilly vi sittter inne i govärmen och myser med pyjamas på medan sambon har tagit sig ut för att försöka jobba bort snöraset jag visade er igår. Jag skulle inte vilja byta.
Igår var jag på premiären av GRIT på träna. Intensivt, jobbigt, roligt och otroligt effektivt! Ansiktsfärgen på sista bilden ger inte rättvisa till ansträngningen, jag lovar att det nästan var en lila ton. Otroligt mycket folk som kom och körde på vår premiär. Jag hoppas och tror att denna träningsform kommer göra succé hos oss. Det enda som var svårt tycker jag var viktvalet. Är man en van bodypumpare orkar man mer än en som inte kört så mycket styrketräning. Men våra nya smartbars är mycket tyngre än de vanliga stängerna så det var lite svårt att välja vikt nu i början. Det ger sig säkert. En annan stor miss jag gjorde var att välja fel träningskläder. Min topp åkte upp under armhålorna varje gång jag gjorde ett hopp, big mistake. Slutade med att jag fick stoppa in linnet i byxorna, väldigt snyggt... NOT. Jag känner i alla fall en analkande träningsvärk som smyger sig på lite var stans i kroppen, härlig känsla!
Hoppas din lördag blir toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar