tisdag 13 november 2012

En månad av kärlek

För precis en månad sedan föddes vårt hjärta. Det känns som vi haft henne för alltid och hon är det bästa som hänt oss <3 Så mycket kärlek och glädje som hon skänker hade man aldrig kunnat föreställa sig. Det går inte att förklara, men alla som är föräldrar själv förstår vad jag menar och hur man känner.
Här är jag alldeles ny 
 Världens lyckligaste föräldrar
 3 dagar gammal och har redan utarbetat en cool sovställning
 Mys på fårskinnsfällen
Ibland, men väldigt sällan visar jag att jag har temperament
 Nybadad

 Här är kort från idag, en månad gammal och nu börjar jag intressera mig för saker runt omkring. Här ligger jag och spanar in mitt nya babygym
Lilly i ett nötskal, fötterna går hela tiden och sockorna ligger mer på sidan än att de sitter fast på fötterna.

Vårt fina hjärta!


2 kommentarer:

  1. naaaw, grattis Lilly på 1månadersdagen ;)

    SvaraRadera
  2. Det är en stor kärlek att vara mormor åt det lilla hjärtat också.
    Kram

    SvaraRadera