måndag 26 november 2012

Sen uppdatering

Dagen började sent för mig och Lilly, vi tog en lång sovmorgon både hon och jag, så skönt! Jag har sedan förberett lite inför morgondagens soppmiddag. Jag vågade mig på att laga tomatsoppan igen. Eftersom förra försöket resulterade i tomatsoppa över hela köket så ska jag vara lite extra försiktig imorgon när jag skall mixa den slät. Önska mig lycka till!
 
Lilly har äntligen börjat intressera sig för babygymmet, förut har hon mest kikat upp i taket och vevat med armarna. Men nu kan hon sitta och kika på alla färgglada saker länge och vara nöjd. Favvogrejen att titta på är ett mjukisfår som jag hängt fast. Jag tycker det är så roligt att man kan se att hon gillar vissa saker bättre än andra.

Jag har också varit iväg en sväng på Träna och fått mig en dos träningsglädje i form av sh'bam. En les mills dansklass som är enkel och gör mig på toppenbra humör. Jag bara älskar att jag är igång med träningen igen. Mitt mål fram till jul är att ta mig iväg minst en kväll per vecka till gymmet. Sedan får resten bli träning hemma och powerwalks med Lilly. Jag tror det är en rimlig plan som går att efterleva.

2 kommentarer:

  1. Jag har hälsat och tackat mina föräldrar från dig. Skulle du kunna vara snäll och lägga ut receptet på soppan??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag ska absolut lägga ut receptet, inom kort dyker det upp.

      Radera